روش‌های موثر برای بهبود سئو سایت با استفاده از وردپرس

سئو سایت وردپرس درواقع همان رتبه‌ای است که شما نزد گوگل دارید هرچه اعتبار شما نزد گوگل بیشتر باشد در رتبه بالاتر و بهتری قرار خواهید گرفت

روش‌های موثر برای بهبود سئو سایت با استفاده از وردپرس

۳ بازديد

سئو سایت وردپرس

اگر به دنبال این هستید که ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید ،سئو وبسایت بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. اگرچه که وردپرس به صورت پیش فرض به سئو سایت شما بسیار کمک میکند اما همچنان کارهای زیادی میتوان برای بهبود بیشتر آن انجام داد.

با مفهوم بهبود سئو سایت وردپرس بیشتر اشنا شوید!!!

با وجود آنکه کدنویسی هسته اصلی وردپرس و توسعه آن همیشه به شکلی است که بهترین سازگاری را با موتورهای جستجو به خصوص گوگل داشته است، اما این موضوع اصلا بدان معنا نیست که صرفا با طراحی سایت به کمک وردپرس شما از گوگل ورودی دریافت خواهید کرد!

بلکه نیاز است شما مجموعه‌ای از اقدامات را برای بهبود سئو سایتتان انجام دهید تا ورودی شما از گوگل افزایش پیدا کند و کسب‌وکار اینترنتی شما رونق یابد.

چند روش برای بهبود سئو سایت وردپرسی:

اهمیت کلمات کلیدی دربهبود سئو سایت

به این نکته توجه داشته باشید که کلمات کلیدی در بالا رفتن سئو سایت شما تأثیر زیادی دارد، کلمه کلیدی متمرکز درواقع یک کلمه بسیار مهم و اصلی در مقاله و یا سایت شما است که ازنظر شما ممکن است افراد آن کلمه را جستجو کنند و پست‌های شما را پیدا کنند.

اگر قصد دارید با دیگر سایت‌ها در رقابت باشید و در این رقابت پیروز میدان باشید باید بدانید که انتخاب صحیح کلمات کلیدی می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند چراکه در چنین وضعیتی شما قادر هستید با استفاده از کلمات کلیدی بلند بازدید بیشتری داشته باشید و کاربران زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید.

عنوان پست مناسب

تأثیرگذاری یک عنوان می‌تواند چندین برابر مهم‌تر از مطالب یک سایت باشد، این عناوین مطالب هستند که باعث جذب و یا گریز کاربران شما می‌شوند ازاین‌رو باید عنوانی برای مطالب سایت خود در نظر بگیرید که علاوه بر تأثیرگذاری بالا متناسب با متن نیز باشد. عنوان پست دارای ویژگی‌هایی می‌باشد که شما برای داشتن یک محتوای مناسب باید آن‌ها را بدانید و از این موارد در انتخاب عناوین سایت خود استفاده نمایید.

توضیحات متای مناسب

متا همان توضیحاتی است که در زیر هنگام جستجوی یک مطلب در زیر آن نمایش داده می‌شود تا کاربر با خواندن آن مطمئن شود این همان مطلبی است که به‌دنبال آن می‌گردد. این توضیحات باید به‌گونه‌ای باشد که خواننده را به خود جذب کند.

دسته بندی ها وبرچسب ها

برای اینکه سئو مطالب خود را افزایش دهید حتماً از لینک دهید داخلی استفاده کنید. هنگامی‌که شما در حال نوشتن یک موضوع جدید در سایت خود هستید می‌توانید آن‌ها را به پست‌های مرتبط قدیمی خود لینک دهید. ارتباط داخلی یک راه عالی برای توسعه مفاهیم بین پست‌های جدید و قدیمی سایت شما است.

سخن پایانی

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، یکی از مهمترین دلایل استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس سادگی و عملکرد فوق‌العاده در بهبود سئو سایت است. این جمله بدان معناست که علاوه بر امکان طراحی یک سایت زیبا و کابر پسند، با رعایت چند نکته کاربردی و مهم قادر به بهبود سئو سایت و افزایش ورودی گوگل خواهید بود.

ما در تیم مهراکت  در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه وردپرس و کسب‌و‌کارهای اینترنتی را تهیه کنیم.

آدرس:

شیراز- ملاصدرا- خیابان اردیبهشت غربی- ساختمان 65

تلفن:

09179203463

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.